Wednesday, February 29, 2012

hari terakhir daniel



hari ni hari terakhir daniel bersama kami. atas sebab-sebab yang tidak dapat di elakkan daniel terpaksa kami lepaskan.  terima kasih pada mama dan abah daniel kerana mempercayai kami. kami sekeluarga menumpang kasih budak comei ni. lebih-lebih lagi adam yang teringin nak jadi abang. dapat la merasa setahun jadi abang ye adam. jadi la kan .... :-)

daniel akan di tempatkan di rumah yang baru. keluarga yang tidak asing. saling mengenali juga. jiran terdekat. semoga daniel happy di sana. jangan nakai-nakai tau!



we will miss you dearly ...

love mama mala, abah hasni, kakak alia, kakak aimi n abang adam

10 comments:

  1. comeynya...anak sape ni Mala? nape kna pindah2 lak tu? apa2hal pun moga baby tu sihat selalu ya..

    ReplyDelete
    Replies
    1. anna, ni anak jiran sebelah rumah mala babysit dari lepas pantang. dah setahun dah daniel ni. dah tak dpt nak jaga dia lagi. keadaan tak mengizinkan. nasib baik jiran loronag sebelah nak jaga. kalau tak daniel ni kena masuk nurseri. susah nak cari pengasuh kat taman ni.

      Delete
  2. Mala,klu dah setahun bersama Daniel..mesti terkenang-kenang selalu kan...semoga Daniel jadi anak yang baek dan sihat selalu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. rahel, mmg pun. ni dah sampai kadang2 kena tidur semalam dua dgn kita sbb mama dia kena outstation. InsyaAllah selamat semuanya.

      Delete
  3. Replies
    1. hari-hari kena gomol budak ni hehehe

      Delete
  4. Replies
    1. heheh bukan selalu. kasi gempaq sikit :-)

      Delete
  5. ingatkan kenapalah td.. masih bleh jumpe lagi oklah tu.. pindah rumah pengasuh jerkan... dia bagi peluanglah tu.. untuk adam jadi abang btl² hihihihi

    ReplyDelete
    Replies
    1. gulp! tertelan air liur ... :-)

      Delete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...