Tuesday, May 31, 2011

sudah potong?


Alhamdulillah

48 jam telah pun berlalu. adam telah di khatankan di Klinik Mediviron secara laser. he is recovering well.  perancangan yang tertangguh sejak tahun lepas. kesian tau ..... doktor siap suruh mama tunggu kat luar. biaq abah sorang saja yang temankan. eh-eh! macam tau-tau saja. mama bukan setakat tunggu kat luar.. mama duduk kat luar klinik terus. hehehe kakak alia & aimi pun sama ikut mama sebab tak sanggup nak dengar adam menjerit.

memeranjatkan dia tak melalak pun.. sikit aja masa dah nak siap, cari mama. doktor pun heran ... sepupu dia ada yang lari lintang pukang terus tak jadi khatan, ada yang baru crita dah teriak! itu lah dia hero mama yang sorang. dah besaq dah!








5 comments:

  1. congrats Adam. Dah besar anak mama yer!

    ReplyDelete
  2. Alhamdulillah... tahniah Adam!

    ReplyDelete
  3. as-salam
    Alhamdulillah... dah selamatlah dia..dah jadi abang2 lah ni.. tahniah abang adam..hahaha..

    **mala tadi ady susah nak post comment kat sini..dah 5 kali..tak blh2..

    ReplyDelete
  4. wasalam ady - thanks for the wishes. mmg lately susah nak post komen.

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...