Tuesday, November 8, 2011

raya haji kami lima beranak


raya haji memang tak pernah balik kampung. cuti singkat tak berbaloi dengan masa dan duit untuk balik kampung. kalau balik kena balik dua-dua rumah di penang & kedah. kalau tak balik nanti ada yang kecik hati. maka jadinya tak balik langsung. kita bayar hutang cuti sekolah hujung tahun nanti. jangan marah!

apa aktiviti raya haji kami tahun ni? lepas sembahyang raya, makan lepas tu kami pi sunway pyramid ....

juadah raya haji kami lima beranak .... kek coklat dan sherperd pie habis dalam satu hari. fruit tart semalam baru habis. ketupat plastik dan kuah kacang dok ada dalam peti ais lagi. ketupat cuma rebus 18 paket  saja pun tak habih. nasib baik tak beli lemang.  akan di recycle leftover ...
.
.
.
.
ttfn
mala

5 comments:

  1. Selamat Hari Raya Haji Mala. Kjee pun sama cam awak. Cuma tahun ini terlebih sambut pulak. hehehe

    ReplyDelete
  2. Selamat Hari Raya Haji kakjee

    ReplyDelete
  3. selamat hari raya..meriah gak makan makan...

    ReplyDelete
  4. depa pun meriah masak jugak tu...he he...kek coklat tu nampak sedap sungguh...pie tu pun menarik...dah lama teringin nak buat pie macam tu....:)kadang kadang seronok juga beraya macam tu mala...yg penting bersama suami dan anak2...apa apa pun ikatan itu yg penting....:)

    ReplyDelete
  5. kak naz & kak eni - ala kadar saja ....

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...